Najczęściej trafiamy na landing page po kliknięciu w reklamę Google czy inny link sponsorowany, czy też w mailing lub baner. Jest ona zwykle rozszerzeniem reklamy, zawierającym więcej informacji…
Tworzenie spersonalizowanego marketingu polega na zbieraniu dobrej jakości danych i wykorzystaniem ich w najbardziej efektywny sposób. Dzięki łączeniu danych konsumentów z technologią reklamową…
Na strategię cenową produktów i usług składa się wiele czynników, takich jak koszty wytworzenia, ceny konkurencji, sytuacja na rynku czy popyt. Celem stworzenia strategii jest ustalenie takich cen…
AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej Przyspieszone Strony Mobilne. Jest to nowy standard od Google – umożliwia on tworzenie stron, które szybko i poprawnie wyświetlają się na urządzeniach…
Większość naszego społeczeństwa czcionkę zamiennie nazywa fontem lub krojem pisma. Dzieje się tak przez proste tłumaczenie słowa „font” z języka angielskiego na polski. Wiele polskich stron…
Czym jest proces brandingu? W skrócie, jest to szereg działań mających na celu wyróżnienie marki na tle innych. Marka to nie tylko logo. Na markę składa się wiele czynników, takich jak strategia…
Wybranie domeny może być trudne – większość dobrych domen jest już zajęta, prawda? Na szczęście jest dużo sposobów na znalezienie dostępnej, ciekawej nazwy strony.
Zaprojektowanie strony internetowej może wydawać się proste: wdrożyć gotowy szablon, dodać teksty, grafiki i koniec. Jednak dobra strona wymaga dużo więcej czasu i kreatywności. Powinna także…
Wiele osób, kiedy słyszy słowo rebranding ma przed oczami zmianę logo, czasami może świta gdzieś myśl o zmianie nazwy firmy. Takie działania oczywiście mogą wiązać się z rebrandingiem, ale…
Wymyślenie idealnej nazwy firmy wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Oto kilka wskazówek jak nazwać firmę tak, aby przyciągała klientów oraz była nietuzinkowa.
Pierwsze wrażenie jest zawsze ważne, zwłaszcza w przypadku strony internetowej. Wyobraź sobie, że chcesz zapisać się na relaksujące zajęcia jogi. Wchodzisz więc na stronę studia i pierwsze…
Prowadzenie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie: przyjmowanie zamówień, wysyłanie na bieżąco paczek i opinie klientów potrafią generować dużo stresu. A oprócz tego trzeba radzić sobie…
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. OK zgadzam sięPolityka prywatności
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.