![Zasady rebrandingu](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/06/2-2-1-495x400.jpg)
![Zasady rebrandingu](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/06/2-2-1-495x400.jpg)
![jak przygotować wartościowy opis produktów](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/03/opisy-e-sklep-495x400.jpg)
Wartościowy opis produktów i kategorii w sklepie internetowym? 6 porad, które podkręcą sprzedaż
Dobry opis produktów i kategorii w Twoim e-sklepie poprawi sprzedaż. Unikalne, wartościowe i wyposażone w najważniejsze słowa kluczowe teksty nie tylko przyciągają uwagę i zachęcają do kupna. Doskonale optymalizują też stronę pod kątem SEO. Sprawdź, jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym.
![Widoczność strony w wyszukiwarce Google](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/02/widocznosc-strony-www-495x400.jpg)
Widoczność strony w wyszukiwarce Google
Lepsza widoczność strony w Google to większy ruch w biznesie, a co za tym idzie: większa szansa na pozyskanie klientów. Jak poprawić wyszukiwanie strony w Google? Przedstawiamy 4 proste pomysły na wyższe pozycje w tej najpopularniejszej wyszukiwarce.
![Droga do lepszej konwersji](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/10/6-2-495x400.jpg)
Droga do lepszej konwersji – testy A/B w sklepie internetowym
Jak dowiedzieć się, czy układ strony w sklepie internetowym, kolory, rozmieszczenie tekstu są czytelne dla użytkownika? I co zrobić, aby całość zachęcała do składania zamówień? Wystarczy, że wykonasz nawet najprostsze testy A/B, a odpowiedź przyjdzie niemal sama. Przeczytaj, czym są i jak działają tzw. testy użyteczności.
![Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w 2021 roku](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/12/wyszukiwarki-najpopularniejsze-495x400.jpg)
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w 2021 roku?
Zastanawiasz się, do której wyszukiwarki internetowej należał rok 2021? Odpowiedź jest prosta: bezkonkurencyjny monopolista to Google. Przedstawiamy najnowsze statystyki z platformy Similarweb.
![Dobry tekst na stronę – czyli jaki? 7 złotych zasad](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/12/tekst-www-495x400.jpg)
Dobry tekst na stronę – czyli jaki? 7 złotych zasad
47% kupujących wyświetla od trzech do pięciu tekstów na stronie internetowej, zanim nawiąże kontakt z przedstawicielem handlowym lub kupi produkt, wynika z danych raportu State of Marketing in 2021.
![Projektowanie UX](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/12/ux-web-designer-495x400.jpeg)
Projektowanie UX strony internetowej: dodatek czy podstawa?
Projektowanie interakcji, prototypowanie, badanie potrzeb, testowanie użyteczności oraz budowanie świadomości UX w danej firmie – to według badania UX i Product Desing w Polsce 2021 główne filary pracy osób zajmujących się popularnym UX.
![Hierarchia typografii na stronie internetowej](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/11/topografia-3-495x400.jpg)
Hierarchia typografii na stronie internetowej – czyli jak Cię widzą, tak czytają
Typografia jest istotna w kształtowaniu odpowiedniej komunikacji wizualnej, pomaga zatrzymać czytelnika na stronie, zaciekawić go treścią i formą wizualną.
![Minimalistyczne strony internetowe](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/07/1-2-495x400.jpg)
Minimalistyczne strony internetowe
Minimalizm na stronach internetowych skupia się na użytecznych treściach, przyjaznej i prostej nawigacji oraz wartości wizualnej, która budzi emocje i zapada w pamięć.
![Przyjazny interfejs strony internetowej](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/06/ux-www-przyjazny-495x400.jpg)
Przyjazny interfejs strony internetowej
Poznaj podstawowe zasady UX i uwzględni je przy projektowaniu strony www. Odpowiednie UX pozytywnie wpływa na konwersję.
![Marketingowe lanie wody](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/04/3-2-495x400.jpg)
Marketingowe lanie wody, czyli o marce w butelce
Lać wodę można na różne sposoby – także w odniesieniu do contentu na stronie. Małowartościowa treść może wypełniać blogi, wpisy w mediach społecznościowych.
![Wielojęzyczna strona internetowa](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/07/4-2-495x400.jpg)
Wielojęzyczna strona internetowa – czemu służy i jak ją przygotować
Prowadzisz stronę firmową i chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Idealnym rozwiązaniem jest rozbudowanie strony o większą ilość wersji językowych.
![Chatbot – komunikacja](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/01/5-2-495x400.jpg)
Chatbot – komunikacja 24/7/365
Chatbot jest programem komputerowym, którego zadaniem jest wchodzenie w interakcję, prowadzenie konwersacji z użytkownikiem oraz odpowiadanie na najbardziej typowe potrzeby użytkowników.
![https://, protokoł szyfrowania](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/12/7-495x400.jpg)
http:// vs https://, czyli o protokołach szyfrowania
Http i https oznaczają protokół komunikacji przeglądarki z serwerem i informują o sposobie przysyłania danych. W praktyce przeglądarka wysyła zapytanie a serwer odsyła odpowiednie dane.
![Zdjęcia na stronę internetową – skąd je brać, jak zoptymalizować](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/11/zdjecia-na-strony-www-495x400.jpg)
Zdjęcia na stronę internetową – skąd je brać, jak zoptymalizować, na co zwrócić uwagę
Znanym problemem przy publikacjach w sieci jest znalezienie zdjęcia, które przykuje uwagę, będzie spójne z tekstem i nie naruszy praw autorskich.
![Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/10/referencje-na-stronie-495x400.jpg)
Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?
Każdemu z nas zdarzyło się kupić jakiś produkt czy usługę, ponieważ ktoś ją polecił, ma wiele pozytywnych ocen w sieci lub cieszy się dużym zainteresowaniem.
![Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/09/hosting-stron-495x400.jpg)
Jak wybrać najlepszy hosting?
We współczesnym biznesie nie trzeba już nikogo przekonywać do istnienia w sieci, posiadania własnej strony www czy sprzedaży online.
![Co to jest FAQ](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/08/8-495x400.jpg)
Co to jest FAQ i dlaczego każda strona powinna mieć tę opcję?
Na pytanie, co to jest FAQ można udzielić kilku odpowiedzi. Po pierwsze, to centrum informacji o Twojej firmie.
![Messenger i czat na stronie](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/07/9-495x400.jpg)
Messenger i czat na stronie – dodatek czy must have?
Twój klient nie będzie czekał wiecznie na odpowiedź. Chce ją mieć tu i teraz – np. przez Messenger czy czat na stronie www.
![Pozycjonowanie SEO – kluczowy element](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/06/10-495x400.jpg)
Pozycjonowanie SEO – kluczowy element przy budowie strony
Działania SEO sprowadzają się do wspólnego mianownika – odpowiedniego wypozycjonowania Twojej strony wśród setek innych.
![Jak prowadzić firmowego bloga](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/05/11-495x400.jpg)
Jak (i po co) prowadzić firmowego bloga?
Jak stworzyć firmowego bloga? Gdzie go założyć – na swojej stronie czy na zewnętrznej platformie? Czy prowadzenie firmowego bloga przynosi realne korzyści?
![Jak stworzyć stronę internetową, czyli WordPress vs inny system CMS](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/04/jak-stworzyc-strone-www-495x400.jpg)
Jak stworzyć stronę internetową, czyli WordPress vs inny system CMS
Zastanawiasz się, jak zrobić własną stronę internetową? Na który system CMS postawić? I dlaczego w większości przypadków sprawdza się CMS WordPress?
![5 strategii, aby klienci nie zapomnieli o Twojej firmie](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/03/5-strategii-495x400.jpg)
5 strategii, aby klienci nie zapomnieli o Twojej firmie
Podjęcie decyzji o zaprzestaniu działań marketingowych jest równe z postawieniem swojej firmy na przegranej pozycji.
![czas ładowania strony](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/03/13-2-495x400.jpg)
Liczą się sekundy – dlaczego czas ładowania strony jest ważny
Przypomnij sobie, ile razy zamknąłeś stronę, wyszedłeś z e-sklepu czy wyłączyłeś odwiedzany serwis, tylko dlatego, że czas ładowania strony był za długi.
![skuteczny landing page](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/02/14-495x400.jpg)
7 porad jak stworzyć skuteczny landing page
Najczęściej trafiamy na landing page po kliknięciu w reklamę Google czy inny link sponsorowany, czy też w mailing lub baner.
![Strategie personalizacji marketingu](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/01/personalizacja-w-marketingu-495x400.jpg)
Personalizacja marketingu – strategie dla Twojej firmy
Tworzenie spersonalizowanego marketingu polega na zbieraniu dobrej jakości danych i wykorzystaniem ich w najbardziej efektywny sposób.
![Strategia cenowa, czyli psychologia ustalania cen produktów i usług](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/12/strategia-cenowa-sprzedaz-495x400.jpg)
Strategia cenowa – psychologia ustalania cen
Na strategię cenową produktów i usług składa się wiele czynników, takich jak koszty wytworzenia, ceny konkurencji, sytuacja na rynku czy popyt.
![Czym są AMP i jakie są ich korzyści?](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/11/strona-amp-495x400.jpg)
Strony AMP – czym są i jakie są ich korzyści?
AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej Przyspieszone Strony Mobilne. Jakie przynoszą korzyści? Dowiedz się, czy wdrożenie AMP jest odpowiednie dla Twojej strony internetowej!
![Dlaczego czcionka ma znaczenie](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/10/15-495x400.jpg)
Dlaczego czcionka ma znaczenie? – Jak wybrać dobry font
Jak pisać teksty, żeby przykuwały uwagę czytelnika? Dowiedz się, jaka czcionka będzie odpowiednia dla Twojego tekstu czy logo!
![Branding – budowanie świadomości marki](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/09/16-2-495x400.jpg)
Branding – budowanie świadomości marki
Czym jest proces brandingu? W skrócie, jest to szereg działań mających na celu wyróżnienie marki na tle innych. Marka to nie tylko logo.
![Zasady rebrandingu](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/06/2-2-1-495x400.jpg)
Zasady skutecznego rebrandingu
Rebranding logo lub całej marki to proces. Właściwie rozpoczyna się wtedy, gdy firma rozwija się i zmienia, a Ty zauważasz, że jej wizerunek za tym nie nadąża. Jednym słowem, identyfikacja wizualna przestaje oddawać lub nie oddaje tego, co chcesz za pośrednictwem swojej marki komunikować. Co to jest rebranding i jak przeprowadzić ten – na pozór tajemniczy – proces skutecznie?
![jak przygotować wartościowy opis produktów](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/03/opisy-e-sklep-495x400.jpg)
Wartościowy opis produktów i kategorii w sklepie internetowym? 6 porad, które podkręcą sprzedaż
Dobry opis produktów i kategorii w Twoim e-sklepie poprawi sprzedaż. Unikalne, wartościowe i wyposażone w najważniejsze słowa kluczowe teksty nie tylko przyciągają uwagę i zachęcają do kupna. Doskonale optymalizują też stronę pod kątem SEO. Sprawdź, jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym.
![Widoczność strony w wyszukiwarce Google](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2022/02/widocznosc-strony-www-495x400.jpg)
Widoczność strony w wyszukiwarce Google
Lepsza widoczność strony w Google to większy ruch w biznesie, a co za tym idzie: większa szansa na pozyskanie klientów. Jak poprawić wyszukiwanie strony w Google? Przedstawiamy 4 proste pomysły na wyższe pozycje w tej najpopularniejszej wyszukiwarce.
![Droga do lepszej konwersji](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/10/6-2-495x400.jpg)
Droga do lepszej konwersji – testy A/B w sklepie internetowym
Jak dowiedzieć się, czy układ strony w sklepie internetowym, kolory, rozmieszczenie tekstu są czytelne dla użytkownika? I co zrobić, aby całość zachęcała do składania zamówień? Wystarczy, że wykonasz nawet najprostsze testy A/B, a odpowiedź przyjdzie niemal sama. Przeczytaj, czym są i jak działają tzw. testy użyteczności.
![Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w 2021 roku](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/12/wyszukiwarki-najpopularniejsze-495x400.jpg)
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w 2021 roku?
Zastanawiasz się, do której wyszukiwarki internetowej należał rok 2021? Odpowiedź jest prosta: bezkonkurencyjny monopolista to Google. Przedstawiamy najnowsze statystyki z platformy Similarweb.
![Dobry tekst na stronę – czyli jaki? 7 złotych zasad](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/12/tekst-www-495x400.jpg)
Dobry tekst na stronę – czyli jaki? 7 złotych zasad
47% kupujących wyświetla od trzech do pięciu tekstów na stronie internetowej, zanim nawiąże kontakt z przedstawicielem handlowym lub kupi produkt, wynika z danych raportu State of Marketing in 2021.
![Projektowanie UX](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/12/ux-web-designer-495x400.jpeg)
Projektowanie UX strony internetowej: dodatek czy podstawa?
Projektowanie interakcji, prototypowanie, badanie potrzeb, testowanie użyteczności oraz budowanie świadomości UX w danej firmie – to według badania UX i Product Desing w Polsce 2021 główne filary pracy osób zajmujących się popularnym UX.
![Hierarchia typografii na stronie internetowej](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/11/topografia-3-495x400.jpg)
Hierarchia typografii na stronie internetowej – czyli jak Cię widzą, tak czytają
Typografia jest istotna w kształtowaniu odpowiedniej komunikacji wizualnej, pomaga zatrzymać czytelnika na stronie, zaciekawić go treścią i formą wizualną.
![Minimalistyczne strony internetowe](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/07/1-2-495x400.jpg)
Minimalistyczne strony internetowe
Minimalizm na stronach internetowych skupia się na użytecznych treściach, przyjaznej i prostej nawigacji oraz wartości wizualnej, która budzi emocje i zapada w pamięć.
![Przyjazny interfejs strony internetowej](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/06/ux-www-przyjazny-495x400.jpg)
Przyjazny interfejs strony internetowej
Poznaj podstawowe zasady UX i uwzględni je przy projektowaniu strony www. Odpowiednie UX pozytywnie wpływa na konwersję.
![Marketingowe lanie wody](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/04/3-2-495x400.jpg)
Marketingowe lanie wody, czyli o marce w butelce
Lać wodę można na różne sposoby – także w odniesieniu do contentu na stronie. Małowartościowa treść może wypełniać blogi, wpisy w mediach społecznościowych.
![Wielojęzyczna strona internetowa](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/07/4-2-495x400.jpg)
Wielojęzyczna strona internetowa – czemu służy i jak ją przygotować
Prowadzisz stronę firmową i chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Idealnym rozwiązaniem jest rozbudowanie strony o większą ilość wersji językowych.
![Chatbot – komunikacja](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2021/01/5-2-495x400.jpg)
Chatbot – komunikacja 24/7/365
Chatbot jest programem komputerowym, którego zadaniem jest wchodzenie w interakcję, prowadzenie konwersacji z użytkownikiem oraz odpowiadanie na najbardziej typowe potrzeby użytkowników.
![https://, protokoł szyfrowania](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/12/7-495x400.jpg)
http:// vs https://, czyli o protokołach szyfrowania
Http i https oznaczają protokół komunikacji przeglądarki z serwerem i informują o sposobie przysyłania danych. W praktyce przeglądarka wysyła zapytanie a serwer odsyła odpowiednie dane.
![Zdjęcia na stronę internetową – skąd je brać, jak zoptymalizować](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/11/zdjecia-na-strony-www-495x400.jpg)
Zdjęcia na stronę internetową – skąd je brać, jak zoptymalizować, na co zwrócić uwagę
Znanym problemem przy publikacjach w sieci jest znalezienie zdjęcia, które przykuje uwagę, będzie spójne z tekstem i nie naruszy praw autorskich.
![Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/10/referencje-na-stronie-495x400.jpg)
Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?
Każdemu z nas zdarzyło się kupić jakiś produkt czy usługę, ponieważ ktoś ją polecił, ma wiele pozytywnych ocen w sieci lub cieszy się dużym zainteresowaniem.
![Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/09/hosting-stron-495x400.jpg)
Jak wybrać najlepszy hosting?
We współczesnym biznesie nie trzeba już nikogo przekonywać do istnienia w sieci, posiadania własnej strony www czy sprzedaży online.
![Co to jest FAQ](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/08/8-495x400.jpg)
Co to jest FAQ i dlaczego każda strona powinna mieć tę opcję?
Na pytanie, co to jest FAQ można udzielić kilku odpowiedzi. Po pierwsze, to centrum informacji o Twojej firmie.
![Messenger i czat na stronie](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/07/9-495x400.jpg)
Messenger i czat na stronie – dodatek czy must have?
Twój klient nie będzie czekał wiecznie na odpowiedź. Chce ją mieć tu i teraz – np. przez Messenger czy czat na stronie www.
![Pozycjonowanie SEO – kluczowy element](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/06/10-495x400.jpg)
Pozycjonowanie SEO – kluczowy element przy budowie strony
Działania SEO sprowadzają się do wspólnego mianownika – odpowiedniego wypozycjonowania Twojej strony wśród setek innych.
![Jak prowadzić firmowego bloga](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/05/11-495x400.jpg)
Jak (i po co) prowadzić firmowego bloga?
Jak stworzyć firmowego bloga? Gdzie go założyć – na swojej stronie czy na zewnętrznej platformie? Czy prowadzenie firmowego bloga przynosi realne korzyści?
![Jak stworzyć stronę internetową, czyli WordPress vs inny system CMS](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/04/jak-stworzyc-strone-www-495x400.jpg)
Jak stworzyć stronę internetową, czyli WordPress vs inny system CMS
Zastanawiasz się, jak zrobić własną stronę internetową? Na który system CMS postawić? I dlaczego w większości przypadków sprawdza się CMS WordPress?
![5 strategii, aby klienci nie zapomnieli o Twojej firmie](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/03/5-strategii-495x400.jpg)
5 strategii, aby klienci nie zapomnieli o Twojej firmie
Podjęcie decyzji o zaprzestaniu działań marketingowych jest równe z postawieniem swojej firmy na przegranej pozycji.
![czas ładowania strony](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/03/13-2-495x400.jpg)
Liczą się sekundy – dlaczego czas ładowania strony jest ważny
Przypomnij sobie, ile razy zamknąłeś stronę, wyszedłeś z e-sklepu czy wyłączyłeś odwiedzany serwis, tylko dlatego, że czas ładowania strony był za długi.
![skuteczny landing page](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/02/14-495x400.jpg)
7 porad jak stworzyć skuteczny landing page
Najczęściej trafiamy na landing page po kliknięciu w reklamę Google czy inny link sponsorowany, czy też w mailing lub baner.
![Strategie personalizacji marketingu](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2020/01/personalizacja-w-marketingu-495x400.jpg)
Personalizacja marketingu – strategie dla Twojej firmy
Tworzenie spersonalizowanego marketingu polega na zbieraniu dobrej jakości danych i wykorzystaniem ich w najbardziej efektywny sposób.
![Strategia cenowa, czyli psychologia ustalania cen produktów i usług](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/12/strategia-cenowa-sprzedaz-495x400.jpg)
Strategia cenowa – psychologia ustalania cen
Na strategię cenową produktów i usług składa się wiele czynników, takich jak koszty wytworzenia, ceny konkurencji, sytuacja na rynku czy popyt.
![Czym są AMP i jakie są ich korzyści?](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/11/strona-amp-495x400.jpg)
Strony AMP – czym są i jakie są ich korzyści?
AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej Przyspieszone Strony Mobilne. Jakie przynoszą korzyści? Dowiedz się, czy wdrożenie AMP jest odpowiednie dla Twojej strony internetowej!
![Dlaczego czcionka ma znaczenie](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/10/15-495x400.jpg)
Dlaczego czcionka ma znaczenie? – Jak wybrać dobry font
Jak pisać teksty, żeby przykuwały uwagę czytelnika? Dowiedz się, jaka czcionka będzie odpowiednia dla Twojego tekstu czy logo!
![Branding – budowanie świadomości marki](https://brandmagic.pl/wp-content/uploads/2019/09/16-2-495x400.jpg)
Branding – budowanie świadomości marki
Czym jest proces brandingu? W skrócie, jest to szereg działań mających na celu wyróżnienie marki na tle innych. Marka to nie tylko logo.