Wartościowy opis produktów i kategorii w sklepie internetowym? 6 porad, które podkręcą sprzedaż
Dobry opis produktów i kategorii w Twoim e-sklepie poprawi sprzedaż. Unikalne, wartościowe i wyposażone w najważniejsze słowa kluczowe teksty nie tylko przyciągają uwagę i zachęcają do kupna. Doskonale optymalizują też stronę pod kątem SEO. Sprawdź, jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym.
Widoczność strony w wyszukiwarce Google
Lepsza widoczność strony w Google to większy ruch w biznesie, a co za tym idzie: większa szansa na pozyskanie klientów. Jak poprawić wyszukiwanie strony w Google? Przedstawiamy 4 proste pomysły na wyższe pozycje w tej najpopularniejszej wyszukiwarce.
Droga do lepszej konwersji – testy A/B w sklepie internetowym
Jak dowiedzieć się, czy układ strony w sklepie internetowym, kolory, rozmieszczenie tekstu są czytelne dla użytkownika? I co zrobić, aby całość zachęcała do składania zamówień? Wystarczy, że wykonasz nawet najprostsze testy A/B, a odpowiedź przyjdzie niemal sama. Przeczytaj, czym są i jak działają tzw. testy użyteczności.
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w 2021 roku?
Zastanawiasz się, do której wyszukiwarki internetowej należał rok 2021? Odpowiedź jest prosta: bezkonkurencyjny monopolista to Google. Przedstawiamy najnowsze statystyki z platformy Similarweb.
Dobry tekst na stronę – czyli jaki? 7 złotych zasad
47% kupujących wyświetla od trzech do pięciu tekstów na stronie internetowej, zanim nawiąże kontakt z przedstawicielem handlowym lub kupi produkt, wynika z danych raportu State of Marketing in 2021.
Projektowanie UX strony internetowej: dodatek czy podstawa?
Projektowanie interakcji, prototypowanie, badanie potrzeb, testowanie użyteczności oraz budowanie świadomości UX w danej firmie – to według badania UX i Product Desing w Polsce 2021 główne filary pracy osób zajmujących się popularnym UX.
Hierarchia typografii na stronie internetowej – czyli jak Cię widzą, tak czytają
Typografia jest istotna w kształtowaniu odpowiedniej komunikacji wizualnej, pomaga zatrzymać czytelnika na stronie, zaciekawić go treścią i formą wizualną.
Minimalistyczne strony internetowe
Minimalizm na stronach internetowych skupia się na użytecznych treściach, przyjaznej i prostej nawigacji oraz wartości wizualnej, która budzi emocje i zapada w pamięć.
Przyjazny interfejs strony internetowej
Poznaj podstawowe zasady UX i uwzględni je przy projektowaniu strony www. Odpowiednie UX pozytywnie wpływa na konwersję.
Marketingowe lanie wody, czyli o marce w butelce
Lać wodę można na różne sposoby – także w odniesieniu do contentu na stronie. Małowartościowa treść może wypełniać blogi, wpisy w mediach społecznościowych.
Wielojęzyczna strona internetowa – czemu służy i jak ją przygotować
Prowadzisz stronę firmową i chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Idealnym rozwiązaniem jest rozbudowanie strony o większą ilość wersji językowych.
Chatbot – komunikacja 24/7/365
Chatbot jest programem komputerowym, którego zadaniem jest wchodzenie w interakcję, prowadzenie konwersacji z użytkownikiem oraz odpowiadanie na najbardziej typowe potrzeby użytkowników.
http:// vs https://, czyli o protokołach szyfrowania
Http i https oznaczają protokół komunikacji przeglądarki z serwerem i informują o sposobie przysyłania danych. W praktyce przeglądarka wysyła zapytanie a serwer odsyła odpowiednie dane.
Zdjęcia na stronę internetową – skąd je brać, jak zoptymalizować, na co zwrócić uwagę
Znanym problemem przy publikacjach w sieci jest znalezienie zdjęcia, które przykuje uwagę, będzie spójne z tekstem i nie naruszy praw autorskich.
Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?
Każdemu z nas zdarzyło się kupić jakiś produkt czy usługę, ponieważ ktoś ją polecił, ma wiele pozytywnych ocen w sieci lub cieszy się dużym zainteresowaniem.
Jak wybrać najlepszy hosting?
We współczesnym biznesie nie trzeba już nikogo przekonywać do istnienia w sieci, posiadania własnej strony www czy sprzedaży online.
Co to jest FAQ i dlaczego każda strona powinna mieć tę opcję?
Na pytanie, co to jest FAQ można udzielić kilku odpowiedzi. Po pierwsze, to centrum informacji o Twojej firmie.
Messenger i czat na stronie – dodatek czy must have?
Twój klient nie będzie czekał wiecznie na odpowiedź. Chce ją mieć tu i teraz – np. przez Messenger czy czat na stronie www.
Pozycjonowanie SEO – kluczowy element przy budowie strony
Działania SEO sprowadzają się do wspólnego mianownika – odpowiedniego wypozycjonowania Twojej strony wśród setek innych.
Jak (i po co) prowadzić firmowego bloga?
Jak stworzyć firmowego bloga? Gdzie go założyć – na swojej stronie czy na zewnętrznej platformie? Czy prowadzenie firmowego bloga przynosi realne korzyści?
Jak stworzyć stronę internetową, czyli WordPress vs inny system CMS
Zastanawiasz się, jak zrobić własną stronę internetową? Na który system CMS postawić? I dlaczego w większości przypadków sprawdza się CMS WordPress?
5 strategii, aby klienci nie zapomnieli o Twojej firmie
Podjęcie decyzji o zaprzestaniu działań marketingowych jest równe z postawieniem swojej firmy na przegranej pozycji.
Liczą się sekundy – dlaczego czas ładowania strony jest ważny
Przypomnij sobie, ile razy zamknąłeś stronę, wyszedłeś z e-sklepu czy wyłączyłeś odwiedzany serwis, tylko dlatego, że czas ładowania strony był za długi.
7 porad jak stworzyć skuteczny landing page
Najczęściej trafiamy na landing page po kliknięciu w reklamę Google czy inny link sponsorowany, czy też w mailing lub baner.
Personalizacja marketingu – strategie dla Twojej firmy
Tworzenie spersonalizowanego marketingu polega na zbieraniu dobrej jakości danych i wykorzystaniem ich w najbardziej efektywny sposób.
Strategia cenowa – psychologia ustalania cen
Na strategię cenową produktów i usług składa się wiele czynników, takich jak koszty wytworzenia, ceny konkurencji, sytuacja na rynku czy popyt.
Strony AMP – czym są i jakie są ich korzyści?
AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej Przyspieszone Strony Mobilne. Jakie przynoszą korzyści? Dowiedz się, czy wdrożenie AMP jest odpowiednie dla Twojej strony internetowej!
Dlaczego czcionka ma znaczenie? – Jak wybrać dobry font
Jak pisać teksty, żeby przykuwały uwagę czytelnika? Dowiedz się, jaka czcionka będzie odpowiednia dla Twojego tekstu czy logo!
Branding – budowanie świadomości marki
Czym jest proces brandingu? W skrócie, jest to szereg działań mających na celu wyróżnienie marki na tle innych. Marka to nie tylko logo.
Zasady skutecznego rebrandingu
Rebranding logo lub całej marki to proces. Właściwie rozpoczyna się wtedy, gdy firma rozwija się i zmienia, a Ty zauważasz, że jej wizerunek za tym nie nadąża. Jednym słowem, identyfikacja wizualna przestaje oddawać lub nie oddaje tego, co chcesz za pośrednictwem swojej marki komunikować. Co to jest rebranding i jak przeprowadzić ten – na pozór tajemniczy – proces skutecznie?
Wartościowy opis produktów i kategorii w sklepie internetowym? 6 porad, które podkręcą sprzedaż
Dobry opis produktów i kategorii w Twoim e-sklepie poprawi sprzedaż. Unikalne, wartościowe i wyposażone w najważniejsze słowa kluczowe teksty nie tylko przyciągają uwagę i zachęcają do kupna. Doskonale optymalizują też stronę pod kątem SEO. Sprawdź, jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym.
Widoczność strony w wyszukiwarce Google
Lepsza widoczność strony w Google to większy ruch w biznesie, a co za tym idzie: większa szansa na pozyskanie klientów. Jak poprawić wyszukiwanie strony w Google? Przedstawiamy 4 proste pomysły na wyższe pozycje w tej najpopularniejszej wyszukiwarce.
Droga do lepszej konwersji – testy A/B w sklepie internetowym
Jak dowiedzieć się, czy układ strony w sklepie internetowym, kolory, rozmieszczenie tekstu są czytelne dla użytkownika? I co zrobić, aby całość zachęcała do składania zamówień? Wystarczy, że wykonasz nawet najprostsze testy A/B, a odpowiedź przyjdzie niemal sama. Przeczytaj, czym są i jak działają tzw. testy użyteczności.
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w 2021 roku?
Zastanawiasz się, do której wyszukiwarki internetowej należał rok 2021? Odpowiedź jest prosta: bezkonkurencyjny monopolista to Google. Przedstawiamy najnowsze statystyki z platformy Similarweb.
Dobry tekst na stronę – czyli jaki? 7 złotych zasad
47% kupujących wyświetla od trzech do pięciu tekstów na stronie internetowej, zanim nawiąże kontakt z przedstawicielem handlowym lub kupi produkt, wynika z danych raportu State of Marketing in 2021.
Projektowanie UX strony internetowej: dodatek czy podstawa?
Projektowanie interakcji, prototypowanie, badanie potrzeb, testowanie użyteczności oraz budowanie świadomości UX w danej firmie – to według badania UX i Product Desing w Polsce 2021 główne filary pracy osób zajmujących się popularnym UX.
Hierarchia typografii na stronie internetowej – czyli jak Cię widzą, tak czytają
Typografia jest istotna w kształtowaniu odpowiedniej komunikacji wizualnej, pomaga zatrzymać czytelnika na stronie, zaciekawić go treścią i formą wizualną.
Minimalistyczne strony internetowe
Minimalizm na stronach internetowych skupia się na użytecznych treściach, przyjaznej i prostej nawigacji oraz wartości wizualnej, która budzi emocje i zapada w pamięć.
Przyjazny interfejs strony internetowej
Poznaj podstawowe zasady UX i uwzględni je przy projektowaniu strony www. Odpowiednie UX pozytywnie wpływa na konwersję.
Marketingowe lanie wody, czyli o marce w butelce
Lać wodę można na różne sposoby – także w odniesieniu do contentu na stronie. Małowartościowa treść może wypełniać blogi, wpisy w mediach społecznościowych.
Wielojęzyczna strona internetowa – czemu służy i jak ją przygotować
Prowadzisz stronę firmową i chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Idealnym rozwiązaniem jest rozbudowanie strony o większą ilość wersji językowych.
Chatbot – komunikacja 24/7/365
Chatbot jest programem komputerowym, którego zadaniem jest wchodzenie w interakcję, prowadzenie konwersacji z użytkownikiem oraz odpowiadanie na najbardziej typowe potrzeby użytkowników.
http:// vs https://, czyli o protokołach szyfrowania
Http i https oznaczają protokół komunikacji przeglądarki z serwerem i informują o sposobie przysyłania danych. W praktyce przeglądarka wysyła zapytanie a serwer odsyła odpowiednie dane.
Zdjęcia na stronę internetową – skąd je brać, jak zoptymalizować, na co zwrócić uwagę
Znanym problemem przy publikacjach w sieci jest znalezienie zdjęcia, które przykuje uwagę, będzie spójne z tekstem i nie naruszy praw autorskich.
Referencje na stronie internetowej – czy warto i jak to robić?
Każdemu z nas zdarzyło się kupić jakiś produkt czy usługę, ponieważ ktoś ją polecił, ma wiele pozytywnych ocen w sieci lub cieszy się dużym zainteresowaniem.
Jak wybrać najlepszy hosting?
We współczesnym biznesie nie trzeba już nikogo przekonywać do istnienia w sieci, posiadania własnej strony www czy sprzedaży online.
Co to jest FAQ i dlaczego każda strona powinna mieć tę opcję?
Na pytanie, co to jest FAQ można udzielić kilku odpowiedzi. Po pierwsze, to centrum informacji o Twojej firmie.
Messenger i czat na stronie – dodatek czy must have?
Twój klient nie będzie czekał wiecznie na odpowiedź. Chce ją mieć tu i teraz – np. przez Messenger czy czat na stronie www.
Pozycjonowanie SEO – kluczowy element przy budowie strony
Działania SEO sprowadzają się do wspólnego mianownika – odpowiedniego wypozycjonowania Twojej strony wśród setek innych.
Jak (i po co) prowadzić firmowego bloga?
Jak stworzyć firmowego bloga? Gdzie go założyć – na swojej stronie czy na zewnętrznej platformie? Czy prowadzenie firmowego bloga przynosi realne korzyści?
Jak stworzyć stronę internetową, czyli WordPress vs inny system CMS
Zastanawiasz się, jak zrobić własną stronę internetową? Na który system CMS postawić? I dlaczego w większości przypadków sprawdza się CMS WordPress?
5 strategii, aby klienci nie zapomnieli o Twojej firmie
Podjęcie decyzji o zaprzestaniu działań marketingowych jest równe z postawieniem swojej firmy na przegranej pozycji.
Liczą się sekundy – dlaczego czas ładowania strony jest ważny
Przypomnij sobie, ile razy zamknąłeś stronę, wyszedłeś z e-sklepu czy wyłączyłeś odwiedzany serwis, tylko dlatego, że czas ładowania strony był za długi.
7 porad jak stworzyć skuteczny landing page
Najczęściej trafiamy na landing page po kliknięciu w reklamę Google czy inny link sponsorowany, czy też w mailing lub baner.
Personalizacja marketingu – strategie dla Twojej firmy
Tworzenie spersonalizowanego marketingu polega na zbieraniu dobrej jakości danych i wykorzystaniem ich w najbardziej efektywny sposób.
Strategia cenowa – psychologia ustalania cen
Na strategię cenową produktów i usług składa się wiele czynników, takich jak koszty wytworzenia, ceny konkurencji, sytuacja na rynku czy popyt.
Strony AMP – czym są i jakie są ich korzyści?
AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej Przyspieszone Strony Mobilne. Jakie przynoszą korzyści? Dowiedz się, czy wdrożenie AMP jest odpowiednie dla Twojej strony internetowej!
Dlaczego czcionka ma znaczenie? – Jak wybrać dobry font
Jak pisać teksty, żeby przykuwały uwagę czytelnika? Dowiedz się, jaka czcionka będzie odpowiednia dla Twojego tekstu czy logo!
Branding – budowanie świadomości marki
Czym jest proces brandingu? W skrócie, jest to szereg działań mających na celu wyróżnienie marki na tle innych. Marka to nie tylko logo.